Na akci organizované švýcarskou hodinkářskou společností Hublot a Barbarou Nesvadbovou měli hosté možnost zapojit se do unikátní dražby na podporu charitativní organizace Be Charity. Vydražit tak mohli výjimečné předměty jako například unikátní černé Hublot nástěnné hodiny, tři fotbalové dresy podepsané ambasadory značky Hublot – Pelé, Usain Bolt a Maradonou, VIP lístky na osmifinále Ligy Mistrů, pro kterou je Hublot oficiální licensovanou časoměrou nebo exkluzivní obraz Modré Bubliny od Jiřího George Dokoupila, zarámovanou fotografii z 60. let od Jana Saudka či print Triple Elvis od Andy Warhola ze soukromé sbírky supermodelky Hany Soukupové.

Na události nechyběly ani české známé osobnosti jako již zmiňovaná supermodelka Hana Soukupová, topmodelka Pavlína Němcová, česká návrhářka Taťána Kovaříková, renomovaní bývalí fotbalisté Zdeněk Grygera a Karel Kisel a v neposlední řadě také spisovatelka a zakladatelka nadačního fondu Be Charity Barbara Nesvadbová se svými vzácnými hosty – doktory Doc. MUDr. Andrejem Sukopem, Ph.D. a Prof. MUDr. Antonínem Pařízkem, CSc.

Hosté byli v galerii současného umění přivítáni na cocktail party s šampaňským, během které se mohli procházet po galerii a obdivovat díla umělce Asot Haas. K vidění byla jeho tvorba z posledních dvou let s řadou působivých světelných objektů a velkých moderních obrazů.

Po slavnostní galavečeři probíhala dražba, kterou provázel moderátor Ondřej Novotný a zakladatelka Be Charity Barbara Nesvadbová, kteří nezapomněli upozornit na důležitost charitativní práce k podpoře handicapovaných klientů a jejich rodin a ošetřovatelů. Výtěžek aukce bude využit Be Charity k zajištění zdravotnických potřeb a nástrojů, které jsou stěžejní pro ty, kteří na této pomoci závisí.

Celkově se na galavečeři Hublot pro Be Charity vydražila neuvěřitelná částka 2 251 000 korun. Barbaře Nesvadbové měl tu čest tento šek předat Benoit Lecigne, generální manažer Hublot pro Východní Evropu, Francii, Belux, Spojené Království a Skandinávii řekl: „V návaznosti na ohromný úspěch, který Hublot v České republice měl, je mi dnes večer v Praze velkou ctí stát se jménem značky Hublot partnerem charitativní organizace Be Charity. Je naším potěšením a zodpovědností zaručit, že této komunitě, která podporovala a propagovala naší značku dáváme něco nazpět. Děkuji všem, kteří se zúčastnili dražby a Barbary, že nám umožnila se na tom s ní podílet.” Barbara Nesvadbová dodala: „Jsme velmi vděční a je nám obrovskou ctí, že můžeme být partnerem tak skvělé značky a společnosti jako je Hublot. Naše charitativní organizace pomáhá nemocným dětem, vytváří pracovní příležitosti pro duševně postižené klienty a snaží se podporovat všechny nemocnice, které to potřebují. Po obrovském loňském úspěchu charitativní večeře Manolo Blahnik, jsme neskutečně šťastní, že tentokrát lámeme nové rekordy.“

3 roky pražského butiku Hublot, 3 roky nezapomenutelných zážitků a charitativní narozeninová večeře, na kterou bude vzpomínáno ještě hodně dlouho.